Gæster:
Antallet af inviterede gæster – herunder børn.
Specielle hensyn:
Er der blandt gæsterne allergiker – vegetarer – diabetiker eller lignende tillægges et gebyr på kr. 100,- pr person ved ændring af menu.
Menu:
Inden selskabsaftalen er det rart, at De måske har gjort Dem nogle tanker, om det er en 3 eller 4 retters menu eller buffet, der frister – Vi rådgiver gerne.
Vine:
I arrangementerne indgår husets udvalgte vine – men vi klarer gerne andet fra vores velassorterede vinkælder.
Kaffen:
Skal der bydes cognac eller likør? Der er et tillæg på kr. 40,- pr stk (2 cl)
Blomster:
I arrangementerne er det husets blomster, der dækkes op med. Ønsker man selv at medbringe blomster eller andet til opdækningen – gives der ikke rabat på prisen.
Menukort:
Ønsker De menu kort ved hver kuvert. Der er et tillæg på kr. 10,- pr stk.
Natmad:
Ønsker De natmad og hvornår skal den serveres?
Musik – solister – fotograf:
Musikken er altid velkommen til at kontakte os og aftale hvornår opstillingen af udstyr er mest hensigtsmæssigt – og det er rart at vide om fortæring er på egen regning eller gæsten betaler.
Bordplan mm:
Der indleveres bordplan, bordkort og evt. pynt senest 1 uge før arrangementet.
Kuverter:
Der kan rettes i antallet uden beregning – indtil 3 dage før arrangementet. Ved afbud senere end 3 dage før arrangementet afholdes, beregnes fuld pris af arrangementet på afbestilte kuverter.